RIKTLINJER FÖR TRANSPORT

Vårt mål är att förse våra kunder med exakt leveranstid och hålla sig till den. Vi tar den angivna leveranstiden mycket på allvar!
Leveranstiden är vanligtvis 2-5 dagar beroende på vilket leveranscenter du är i.
Vi strävar alltid efter att se till att våra kunder får den produkt de köper så snabbt och säkert som möjligt.
Med e-post meddelar vi alltid våra kunder när produkten är klar och på väg med bud.

ÅTERBETALNING

Vi garanterar 100% garanti för kvaliteten på alla våra produkter! Om en kund är missnöjd med produkten, kommer vi att återbetala priset på produkten inom 14 dagar efter mottagandet (UNDANTAG TULLPRODUKTER: alla tryckta paneler, anpassad storlek, anpassad färgfärgning). Naturligtvis återbetalas priset på produkten endast om produkten och förpackningen återlämnas till oss i gott skick (vänligen packa den returnerade produkten mycket noggrant!) Om bara förpackningen är skadad – förpackningens pris dras av!

AVBOKNINGSREGLER

Kunder kan avbryta sin beställning när som helst före leverans. Med e-post till prakusztika@gmail.com eller via telefon 3670289-19-47 (på ungerska eller engelska).
UNIKA PRODUKTER, det finns inget sätt att avbryta din beställning !!!!!!

STÖD

Om du har några frågor eller kommentarer, tveka inte att kontakta oss på prakusztika@gmail.com.

EXTERNA LÄNKAR
Externa länkar tillhandahålls endast för bekvämlighet och informationsändamål; är inte godkännande eller godkännande av produkter, tjänster eller åsikter som PERFECT ACOUSTIC tillhandahåller företaget, organisationen eller individen. PERFECT ACOUSTIC tar inget ansvar för riktigheten, lagligheten eller innehållet på någon extern webbplats eller efterföljande länkar.

PRIVACY POLICIES
Att bibehålla våra kunders förtroende är en prioritering och vi är alltid skyldiga att respektera våra kunders integritet. Under inga omständigheter kommer vi att avslöja våra kunders data för extern datainsamling eller marknadsföringsändamål.

SEKRETESSPOLICY
ALLMÄN:
PERFECT ACOUSTIC använder kundinformation för följande ändamål
tillhandahållande av varor och tjänster till kunder
att göra en anpassad webbplats tillgänglig för dig.
att hantera alla registrerade konton som du har hos oss
för att verifiera din identitet
för förebyggande, upptäckt och relaterade syften med brottslighet och bedrägeri
Att hantera dina kundinteraktioner är viktigt för PERFEKT AKOUSTIK,
där vi har en laglig rätt eller skyldighet att använda eller avslöja din information (till exempel i samband med en utredning eller rättslig tvist av en myndighet).

LAGAR VI ALLTID DINA DATA?
Din information kommer att behållas under den period som anges i denna policy. Olika typer av uppgifter är föremål för olika lagringsperioder, men den längsta lagringsperioden för personuppgifter är 5 år.

WEB BANNER ADS
När du besöker våra webbplatser kan du få personliga banners när du surfar på andra webbplatser. Banners som du ser hänvisar till de produkter du tittade på när du surfar på våra webbplatser på datorer eller andra enheter. Dessa annonser tillhandahålls genom användning av ”kakor” placerade på din dator eller andra enheter. Detta är standardpraxis på alla webbplatser. Genom att använda och surfa på PERFECT ACOUSTIC webbplatser, samtycker du till användning av cookies i enlighet med vår policy. Om du håller med, måste du inaktivera cookies eller avstå från att använda webbplatsen. Du kan ta bort eller inaktivera cookies när som helst. När någon besöker PERFECT ACOUSTIC, en tredjepartstjänst, använder vi Google Analytics för att samla in standardinformation för webblogg och beteenden för besökare. Vi gör detta genom att till exempel veta antalet besökare i olika delar av webbplatsen. Denna information kommer endast att behandlas på ett sätt som inte identifierar någon. Vi tillåter och tillåter inte Google att försöka bestämma identiteten för besökarna på vår webbplats.

Våra serviceleverantörer och leverantörer
För att göra vissa tjänster tillgängliga kan du behöva dela din personliga information med några av våra servicepartners. Detta inkluderar leverantörer av IT, leverans och marknadsföring. PERFEKT AKOUSTIK tillåter endast sina tjänsteleverantörer att hantera din personliga information om vi har bekräftat att de har tillräcklig sekretess- och säkerhetskontroll på plats.

. Vi ålägger också tjänsteleverantörer avtalsmässiga skyldigheter beträffande dataskydd och säkerhet, vilket innebär att dina uppgifter endast får användas i syften för PERFECT ACOUSTIC och de tjänster du tillhandahåller och inte för något annat syfte.

ÖVRIGA TREDJE PARTER
PERRCET ACOUSTIC kanske inte överför din personliga information till tredje part förutom våra tjänsteleverantörer, utom vad som anges nedan. Vi kommer aldrig att sälja eller hyra våra kunddata till andra organisationer för marknadsföringsändamål. Vi kan dela din information med:
kreditreferensbyråer vid behov för kortbetalningar;
myndigheter, tillsynsmyndigheter, brottsbekämpande organ, domstolar och försäkringsbolag om de är skyldiga att:
att uppfylla våra juridiska skyldigheter;
utöva våra juridiska rättigheter (till exempel i rättsfall);
förebyggande, upptäckt, undersökning

jon eller åtal för brott;

Om du köper varor eller presentkort via någon av PERFECT ACOUSTICs webbplatser kommer ditt namn, adress, e-postadress och kontaktinformation lagras i vårt beställningssystem, Woo Commerce. Du kan vara säker på att vi inte delar din personliga information med något annat företag utan ditt samtycke.

FRAMTIDANDE Riktlinjer
Produkter kan skadas under transporten, PERFECT ACOUSTIC kommer att göra allt för att verifiera att kunder inte är ansvariga. Eventuella skador till följd av frakt måste omedelbart rapporteras till vårt företag. Sådana skador regleras mellan PERFECT ACOUSTIC och budfirman. När du beställer via kurir några saker du behöver veta. Om du signerar och tar emot paketet / produkten och inte inspekterar det innan du undertecknar, avstår du från din rätt att kräva skadestånd, även om skadan är ”dold”. Kontrollera produkten omedelbart för skador under transporten. Reglerna från National Council for Compensation kräver att:
1. Se till att produkten är oskadad vid ankomst. Öppna lådorna eller förpackningen före kuriren.
2.Om du märker någon skada eller skada, skriv en detaljerad rapport till kuriren omedelbart!
3. Det är kurirens skyldighet att skriva ner protokollet, oavsett hur bråttom till nästa adress !!!
4.Om du märker någon upptäckt skada, skicka e-post till PERFEKT AKOUSTIK så snart som möjligt. Skicka alltid bilder, bilder som visar skadan! !
5. Var noga med att behålla skadade förpackningar och produkter tills produkten inspekteras av budfirman. Detta är att se till att kurirföretaget är säkert på att produkten faktiskt skadas under transporten.
Var noga med att hålla fraktsedeln och färdbrevet och posten, dessa dokument är viktiga för att kompensera köparen för ditt anspråk!